viernes, 1 de febrero de 2019

LA SENSUALITAT DE LES ESQUENES, DE SALVADOR MAYNOU




EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA 

Títol: La sensualitat de les esquenes.
Autor: Salvador Maynou
Lloc: Claustre de l’Hospital
C/ Hospital,2
Torroella de Montgrí
Dates: del 2 al 28 de febrer de 2019
Organitza: Amics de la Fotografia de Torroella de Montgrí



La sensualitat de les esquenes


Després de més de quinze anys com a aficionat a la fotografia, havent pogut millorar el meu coneixement i tècnica gràcies a l’escola universitària ERAM on he cursat el Grau en Audiovisuals i Multimedia així com el Màster en Fotografia Creativa, he pogut dur a terme un projecte que portava molts anys rondant dins el meu cap, mostrar la sensualitat de les esquenes. Aquesta part del cos sempre m’ha fascinat per la quantitat de formes i textures que s’hi creen, úniques de cada persona, indistintament de l’edat o el sexe. És per això que després d’aprendre a controlar la il·luminació en fotografia, he pogut mostrar la meva visió personal, igual que ho va fer en el seu moment el gran fotògraf Edward Weston amb les seves imatges. El moment en què vaig veure la sèrie en què únicament fotografiava pebrots, em va fascinar com era capaç de mostrat tanta bellesa d’una cosa tant aparentment senzilla.

En la meva obra intento representar la bellesa que pot tenir una part tant simple del cos humà com ho és una esquena, però des d’un punt de vista personal i que de ben segur passa desapercebut als ulls de la majoria de la gent.



Salvador Maynou (Santa Coloma de Farners, 1987)


S’inicia en la fotografia a l’adolescència de manera autodidacta. Entra a la universitat per estudiar audiovisual i multimèdia, on perfecciona les seves habilitats en aquests camps i l’ajuden a evolucionar en la manera de crear i tractar les fotografies. És aleshores quan crea el seu treball La sensualitat de les esquenes, el qual ha estat exposat a la Factoria Cultural Coma Cros (2018) i al festival de fotografia FineArt d’Igualada (2018). 
Els seus estudis conclouen amb un màster en fotografia creativa. Actualment realitza fotografia de producte i interiorisme en l’àmbit professional, i desenvolupa projectes fotogràfics personals més artístics, on el contrast i la il·luminació són els protagonistes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario