domingo, 3 de abril de 2016

FORÇA INTERIOR, DE IOLANDA PERICH




EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA

Títol: “Força interior”
Autor: Iolanda Perich
Lloc: Claustre de l’Hospital
         C/ Hospital,2
         Torroella de Montgrí
Dates: del 2 al 29 d'abril de 2016
Horari: tots els dies de 10 h a 19'30 h
Organitza: Amics de la Fotografia de Torroella de Montgrí

FORÇA INTERIOR
Aquesta exposició pretén acostar-nos un xic a l’essència de la vida. Si durant un instant deixem a part l’estress diari, aturem el temps, ens despullem i fem un examen sincer de nosaltres mateixos davant del mirall, el que veurem serà el nostre jo pur, la nostra senzillesa. Som això, petits esser vius que tapem i adornem amb vestits, joies, caràcter etc. i mostrem el que ens agradaria ser.

L’exposició és un recull de petits detalls despullats de la natura, la que passem de llarg, la que no gaudim perquè tenim massa coses a fer.

IOLANDA PERICH
Vaig començar al món de la fotografia quasi per casualitat i sense adonar-men. Un dia, em van regalar una càmera i vaig poder plasmar en una imatge, el que fins aleshores havia estat fent mentalment, captar i reproduir tot el que em captivava.
Sóc una persona molt inquieta i observadora, m’encanta trobar els petits detalls, busco la bellesa i l’encant de les coses on a la majoria, els passa per alt.
Pertanyo a l’Agrupació Fotogràfica i Cinematogràfica de Sant Feliu de Guíxols.
Participo constantment a concursos fotogràfics tant nacionals com internacionals, el més recent és el concurs EFTI (Centre Internacional de Fotografia i Cine) on he quedat finalista. El passat dia 20 de novembre es va inaugura l’exposició a Madrid amb la foto seleccionada, dins el conjunt de l’exposició.
L’any 2013 vaig ser portada del Dominical del Diari de Girona, en el reportatge dels 50 anys de l’Associació Fotogràfica i Cinematogràfica de Sant Feliu de Guíxols.
El 2011 vaig guanyar un premi en el concurs ’10 años de Quesabesde’ de la web amb el mateix nom, en motiu del desé aniversari d’aquesta pàgina.
El passat mes de maig vaig inaugurar la meva primera exposició fotogràfica anomenada “Força Interior” a l'Hotel Hipòcrates de Sant Feliu de Guíxols, amb una selecció de fotografies macro, acompanyades amb text de reflexió al peu. L’exposició ha durat 6 mesos i ha estat un èxit, tant de públic com de crítiques.
Col·laboro habitualment amb l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro ampliant l’arxiu fotogràfic del municipi.



No hay comentarios:

Publicar un comentario